Fører Kartleser |
Bil Klasse / NM-klasse |
Tid Tempo |
Diff 1. Diff ⬆️ |
|
---|---|---|---|---|
1) |
Škoda Fabia RS Rally2
A2 / Internasjonal 4WD
|
50:01.5
116.3 km/t
|
||
2) |
Ford Fiesta R5
A2 / Internasjonal 4WD
|
52:07.2
111.7 km/t
1.30 s/km
|
+2:05.7 +2:05.7 |
|
3) |
Subaru Impreza STi N14
NAS13 / Nasjonal 4WD
|
53:02.9
109.7 km/t
1.87 s/km
|
+3:01.4 +55.7 |
|
4) |
Anders Kjær
#34
|
Toyota Corolla E110
NAS11 / Nasjonal 2WD
|
53:19.4
109.1 km/t
2.04 s/km
|
+3:17.9 +16.5 |
5) |
Volvo 242
NAS10 / Nasjonal 2WD
|
53:33.0
108.7 km/t
2.18 s/km
|
+3:31.5 +13.6 |
|
6) |
Christian Sagli
#31
|
Volvo 242
NAS10 / Nasjonal 2WD
|
54:02.6
107.7 km/t
2.49 s/km
|
+4:01.1 +29.6 |
7) |
Toyota Corolla E110
NAS11 / Nasjonal 2WD
|
54:20.7
107.1 km/t
2.67 s/km
|
+4:19.2 +18.1 |
|
8) |
Škoda Fabia Rally2 evo
A2 / Internasjonal 4WD
|
54:25.7
106.9 km/t
2.72 s/km
|
+4:24.2 +5.0 |
|
9) |
Volvo 940
NAS10 / Nasjonal 2WD
|
54:51.0
106.1 km/t
2.98 s/km
|
+4:49.5 +25.3 |
|
10) |
Ford Fiesta Rally4
A5 / Internasjonal 2WD
|
54:55.2
106.0 km/t
3.03 s/km
|
+4:53.7 +4.2 |
|
11) |
Tony Caspersen
#38
|
Subaru Impreza STi N14
NAS13 / Nasjonal 4WD
|
55:16.6
105.3 km/t
3.25 s/km
|
+5:15.1 +21.4 |
12) |
Heine Rudi
#35
|
Peugeot 206 RC
NAS11 / Nasjonal 2WD
|
55:20.4
105.2 km/t
3.29 s/km
|
+5:18.9 +3.8 |
13) |
Subaru Impreza STi N14
NAS13 / Nasjonal 4WD
|
55:55.8
104.1 km/t
3.65 s/km
|
+5:54.3 +35.4 |
|
14) |
BMW M3 E36
NAS10 / Nasjonal 2WD
|
56:02.1
103.9 km/t
3.72 s/km
|
+6:00.6 +6.3 |
|
15) |
Renault Twingo RS R2 Evo
A5 / Internasjonal 2WD
|
56:06.3
103.7 km/t
3.76 s/km
|
+6:04.8 +4.2 |
|
16) |
Martin Stenberg
#14
|
Peugeot 208 R2
A5 / Internasjonal 2WD
|
56:19.7
103.3 km/t
3.90 s/km
|
+6:18.2 +13.4 |
17) |
Peugeot 208 Rally4
A5 / Internasjonal 2WD
|
56:28.7
103.0 km/t
3.99 s/km
|
+6:27.2 +9.0 |
|
18) |
Volkswagen Golf IV Kit Car
NAS11 / Nasjonal 2WD
|
56:29.6
103.0 km/t
4.00 s/km
|
+6:28.1 +0.9 |
|
19) |
Peugeot 208 R2
A5 / Internasjonal 2WD
|
56:48.5
102.4 km/t
4.20 s/km
|
+6:47.0 +18.9 |
|
20) |
Birger Gundersen
#18
|
Opel Kadett GSI
VET15 / Historisk
|
57:38.4
101.0 km/t
4.71 s/km
|
+7:36.9 +49.9 |
21) |
Torbjørn Eidså
#42
|
Volvo 242
NAS10 / Nasjonal 2WD
|
57:59.3
100.4 km/t
4.93 s/km
|
+7:57.8 +20.9 |
22) |
Mercedes-Benz 190E 2.5 16V
NAS10 / Nasjonal 2WD
|
58:27.7
99.6 km/t
5.22 s/km
|
+8:26.2 +28.4 |
|
23) |
Ford Fiesta R5
A2 / Internasjonal 4WD
|
58:31.6
99.4 km/t
5.26 s/km
|
+8:30.1 +3.9 |
|
24) |
Vidar Nordbø
#17
|
Volvo 240
VET15 / Historisk
|
58:53.9
98.8 km/t
5.49 s/km
|
+8:52.4 +22.3 |
25) |
Arvid Larspers
#65
|
Volvo 244
VOC17
|
59:02.2
98.6 km/t
5.57 s/km
|
+9:00.7 +8.3 |
26) |
Henrik Levin
#68
|
Volvo 940
VOC17
|
59:08.3
98.4 km/t
5.64 s/km
|
+9:06.8 +6.1 |
27) |
Håkan Lindh
#21
|
Volvo 242
VET15 / Historisk
|
59:08.6
98.4 km/t
5.64 s/km
|
+9:07.1 +0.3 |
28) |
Erik Nordahl
#52
|
Ford Focus ST 170
NAS11 / Nasjonal 2WD
|
59:21.8
98.0 km/t
5.78 s/km
|
+9:20.3 +13.2 |
29) |
Peter Johansson
#25
|
Volvo 242
VET15 / Historisk
|
59:46.5
97.4 km/t
6.03 s/km
|
+9:45.0 +24.7 |
30) |
Steffen Restad
#56
|
Volvo 240
NAS10 / Nasjonal 2WD
|
59:48.9
97.3 km/t
6.06 s/km
|
+9:47.4 +2.4 |
31) |
Volvo 242
VET15 / Historisk
|
59:57.7
97.1 km/t
6.15 s/km
|
+9:56.2 +8.8 |
|
32) |
Peugeot 306 S16
NAS11 / Nasjonal 2WD
|
1:00:09.5
96.7 km/t
6.27 s/km
|
+10:08.0 +11.8 |
|
33) |
Janne Blom
#23
|
Volvo 244
VET15 / Historisk
|
1:00:22.2
96.4 km/t
6.40 s/km
|
+10:20.7 +12.7 |
34) |
Tim Lagerstam
#67
|
Volvo 940
VOC17
|
1:00:24.6
96.3 km/t
6.42 s/km
|
+10:23.1 +2.4 |
35) |
Ruben Davidsson
#26
|
Volvo 240
VET15 / Historisk
|
1:00:58.9
95.4 km/t
6.78 s/km
|
+10:57.4 +34.3 |
36) |
David Pettersson
#64
|
Volvo 940
VOC17
|
1:01:07.9
95.2 km/t
6.87 s/km
|
+11:06.4 +9.0 |
37) |
Oliver Sundström
#72
|
Volvo 940
VOC17
|
1:01:19.3
94.9 km/t
6.99 s/km
|
+11:17.8 +11.4 |
38) |
Roger Johansson
#13
|
Citroën DS3 R3T
A4 / Internasjonal 2WD
|
1:01:38.6
94.4 km/t
7.19 s/km
|
+11:37.1 +19.3 |
39) |
Bartłomiej Głos
#61
|
Renault Clio II Sport
NAS11 / Nasjonal 2WD
|
1:01:51.0
94.1 km/t
7.31 s/km
|
+11:49.5 +12.4 |
40) |
Rino Bækkevold
#69
|
Volvo 940
VOC17
|
1:01:55.1
94.0 km/t
7.36 s/km
|
+11:53.6 +4.1 |
41) |
Anton Mattsson
#28
|
Volvo 242
VET15 / Historisk
|
1:02:00.0
93.9 km/t
7.41 s/km
|
+11:58.5 +4.9 |
42) |
Volvo 244
VOC17
|
1:02:04.2
93.8 km/t
7.45 s/km
|
+12:02.7 +4.2 |
|
43) |
Markus Vestli
#80
|
Volvo 940
VOC17
|
1:02:04.4
93.8 km/t
7.45 s/km
|
+12:02.9 +0.2 |
44) |
Ingrid Fulsås
#15
|
Peugeot 208 R2
A5 / Internasjonal 2WD
|
1:02:13.4
93.5 km/t
7.55 s/km
|
+12:11.9 +9.0 |
45) |
Patrik Jonsson
#66
|
Volvo 940
VOC17
|
1:02:58.8
92.4 km/t
8.01 s/km
|
+12:57.3 +45.4 |
46) |
Sivert Granheim
#10
|
Renault Twingo RS R2
A5 / Internasjonal 2WD
|
1:04:04.7
90.8 km/t
8.69 s/km
|
+14:03.2 +1:05.9 |
47) |
Robin Thörnberg
#70
|
Volvo 240
VOC17
|
1:04:23.4
90.4 km/t
8.89 s/km
|
+14:21.9 +18.7 |
48) |
Åge Hansen
#47
|
Subaru Impreza STi N14
NAS13 / Nasjonal 4WD
|
1:04:55.7
89.6 km/t
9.22 s/km
|
+14:54.2 +32.3 |
49) |
Kennet Skjærbekk
#63
|
Volvo 240 GL
VOC17
|
1:05:14.5
89.2 km/t
9.41 s/km
|
+15:13.0 +18.8 |
50) |
Rune Kvernrød
#85
|
Volvo 242
DEB19
|
1:05:33.9
88.8 km/t
9.61 s/km
|
+15:32.4 +19.4 |
51) |
Gøran Spetland
#62
|
Volvo 940
VOC17
|
1:05:44.8
88.5 km/t
9.72 s/km
|
+15:43.3 +10.9 |
52) |
Ingvar Ivarsson
#73
|
Volvo 940
VOC17
|
1:06:01.6
88.1 km/t
9.90 s/km
|
+16:00.1 +16.8 |
53) |
Håkan Holm
#20
|
Volvo Amazon
VET15 / Historisk
|
1:06:02.6
88.1 km/t
9.91 s/km
|
+16:01.1 +1.0 |
54) |
Lars Lie Holmboe
#29
|
Ford Escort RS 1800 MKII
VET15 / Historisk
|
1:07:37.0
86.1 km/t
10.88 s/km
|
+17:35.5 +1:34.4 |
55) |
Ola Eklund
#27
|
Volvo PV 544 Sport
VET15 / Historisk
|
1:07:49.1
85.8 km/t
11.01 s/km
|
+17:47.6 +12.1 |
56) |
Volvo 940
VOC17
|
1:08:47.3
84.6 km/t
11.61 s/km
|
+18:45.8 +58.2 |
|
57) |
Volvo 240
DEB19
|
1:11:30.2
81.4 km/t
13.29 s/km
|
+21:28.7 +2:42.9 |
|
58) |
Volvo 240
VOC17
|
1:12:03.4
80.8 km/t
13.63 s/km
|
+22:01.9 +33.2 |
|
59) |
Martin Memo
#86
|
Citroën C1
DEB19
|
1:13:50.8
78.8 km/t
14.74 s/km
|
+23:49.3 +1:47.4 |
60) |
Håkan Bercic
#24
|
Volvo 244
VET15 / Historisk
|
1:21:06.6
71.8 km/t
19.23 s/km
|
+31:05.1 +7:15.8 |
61) |
Volvo 940
DEB19
|
1:21:41.4
71.2 km/t
19.59 s/km
|
+31:39.9 +34.8 |